Curriculumaren zehaztapen mailak
MAILAK/
EZAUGARRIAK
|
1. MAILA
|
2. MAILA
|
3. MAILA
|
4. MAILA
|
DOKUMENTUA
|
Oinarrizko Curriculum Diseinua (O.C.D)/(D.C.B).
|
ICP (Ikastetxeko Curriculum Proiektua)
|
Gelako programazioa: Unitate Didaktikoa
|
Banakako Egokitzapen Curriculuma (C.E.I.) / (A.C.I.)
|
DEFINIZIOA
|
Marko orokor bat da, non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokienei buruz.
|
Ikastetxe zehatz baten baldintzatzaileak kontuan hartuta, Oinarrizko Curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak.
|
Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretako Unitate Didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik.
|
Hezkuntza behar bereziak azaltzen dituen ikasleriarentzat, ohiko curriculumean burututako banakako egokitzapena. Ikasleriaren aniztasunari erantzuna emateko aparteko neurria litzateke.
|
IZAERA
|
Derrigorrezkoa
|
Hautazkoa
|
Hautazkoa
|
Hautazkoa, baina egin, egin behar da
|
ARDURADUNA/
EGILEA
|
Gobernua
|
Ikastetxea; irakasle taldea
|
Tutorea, hezitzailea
|
Tutorea eta espezialistak
|
BALDINTZATZAILEAK
|
LOMCE
|
Heziberri
|
ICP (Ikastetxeko Curriculum Proiektua)
|
Gelako programazioa eta gizabanakoaren ezagutza
|
OSAGARRIAK
|
Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia
|
Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia
|
Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia
|
Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia
|
ADIBIDEA
|
|
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario