martes, 30 de mayo de 2017


Curriculumaren zehaztapen mailak



MAILAK/
EZAUGARRIAK
1. MAILA
2. MAILA
3. MAILA
4. MAILA
DOKUMENTUA
Oinarrizko Curriculum Diseinua (O.C.D)/(D.C.B).
ICP (Ikastetxeko Curriculum Proiektua)
Gelako programazioa: Unitate Didaktikoa
Banakako Egokitzapen Curriculuma (C.E.I.) / (A.C.I.)
DEFINIZIOA

Marko orokor bat da, non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokienei buruz.
Ikastetxe zehatz baten baldintzatzaileak kontuan hartuta, Oinarrizko Curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak.
Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretako Unitate Didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik.
Hezkuntza behar bereziak azaltzen dituen ikasleriarentzat, ohiko curriculumean burututako banakako egokitzapena. Ikasleriaren aniztasunari erantzuna emateko aparteko neurria litzateke.
IZAERA
Derrigorrezkoa
Hautazkoa
Hautazkoa
Hautazkoa, baina egin, egin behar da
ARDURADUNA/
EGILEA
Gobernua
Ikastetxea; irakasle taldea
Tutorea, hezitzailea
Tutorea eta espezialistak
BALDINTZATZAILEAK
LOMCE
Heziberri
ICP (Ikastetxeko Curriculum Proiektua)
Gelako programazioa eta gizabanakoaren ezagutza
OSAGARRIAK
Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia
Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia

Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia

Ikasi eta ebaluatu:
Zer? Nola? Zertarako? Noiz?
-Edukiak
-Konpetentziak
-Ebaluazioak
-Helburuak
-Alor kurrikularrak
-Metodologia

ADIBIDEA



No hay comentarios:

Publicar un comentario